OccasionlyRp
05/11/22 05:12PM
RPers who agree to RP, ..Then instantly ghost you.
Anyone else had experiences like this? I can't even count how many times I've messaged someone and asked them to RP, they've agreed and said they'd love to RP, theeen ghost whatever your next message is.

Genuinely curious as to how often this happens to others lol
Transii
05/11/22 05:19PM
I've had one or two, but I try my damnedest to not ghost anyone. Yeah, it might take some time, but I try my best to get back-

I know what it's like, so I don't want others to experience it
OccasionlyRp
05/11/22 05:23PM
Transii said:
I've had one or two, but I try my damnedest to not ghost anyone. Yeah, it might take some time, but I try my best to get back-

I know what it's like, so I don't want others to experience it


Right?? Its got to the point where when I RP, I always let my partner know I won't ghost them lol, it sucks how often it happens to people.
Abasicgiltch
05/11/22 05:24PM
Happened to many times
thamik
05/11/22 06:08PM
Ill just ignore requests I'm not interested in at all, but if its someone I've responded to for a bit and they suddenly hit me with shitty tiny posts or first person stuff ill just say I'm not interested
WeakShortStack~
05/11/22 06:13PM
I'm guilty of doing it sometimes but in my defense it's usually after they've gotten creepy about something and I don't wanna talk too em' anymore.

I've also had it happen to me, just the way it goes though. People forget or stop giving a shit, or whatever else.
FallForMe
05/11/22 06:17PM
Is hard to keep up with daily life and RP but if I ghost anyone is mostly because that person didn't have or didn't want to give me their discord, otherwise I usually keep communication of when I'll be available to continue.


But in general, if someone ghosts you in the middle or before rping is most likely due to post nut clarity and/or getting cold feet
OddTastes
05/11/22 06:42PM
It was probably because you use a comma and then two full stops
(Kidding, kidding. Don't dunk on me pls)
irre9ularity
05/11/22 06:45PM
I don't really RP as a whole, but I have had this happen to me on occassion. In most cases it's because once they get what they need, they're simply done with you.

Sad, but quite often true...
Terrathies
05/11/22 06:54PM
Had it happen here and there. Normally in the stage when I'm asking they're open to and if they don't mind me pulling something from their favourites. I just move on when it does.
Noah_Boah
05/11/22 06:56PM
Had those happen to me sometimes. Don’t worry, you’ll get used to it. *Pain*
Kurosaki1599
05/11/22 06:59PM
Yeah I know that too good. That's why I am doing short rps now. And I've learned not to mention somr kinks since others might find it disgusting and instantly ghost you for a kink ehere you asked if the person may be okay with it
gothicc_gal
05/11/22 08:03PM
People tend to forget that they are probably not only partners that people have.This is especially the case with girls. At least I get multiple DMs throughout the day.

And other thing, dunno if its the case with anyone else, but there are sometimes those annoying guys that showup in DMs whenever I add comment ir even post to favs. Sometimes I will reply to have some peace, but how far will forced RP go?
irre9ularity
05/11/22 08:08PM
gothicc_gal said:
People tend to forget that they are probably not only partners that people have.This is especially the case with girls. At least I get multiple DMs throughout the day.

And other thing, dunno if its the case with anyone else, but there are sometimes those annoying guys that showup in DMs whenever I add comment ir even post to favs. Sometimes I will reply to have some peace, but how far will forced RP go?


Not far at all, and in most cases... not with any amount of satisfaction, as it will be over quickly.

I may not like to RP personally, but like any relationship... it lives and dies on being respectful.
Elizabeth7DS
05/11/22 08:14PM
I just ghost poeple in two situation: or I forget to reply and lose the MP, or their reply is so unliterate that I can only go next-
1 2345>>>


Reply | Forum Index